Alla inlägg den 29 september 2012

Av livetsompiffopuff - 29 september 2012 11:03

Igår var man ledig från skolan. Det var så skönt!

först var jag hos marcus och sen på kvällen bowlade jag med Puff, sebastian, JUlia och Polat. Eftersom jag inte följde med och åt mat så sa dom att vi skulle ses vid bowlinghallen kl 18. Men de dök inte upp.   när jag sedan ringde dom så satt dom fortfarande kvar på restaurangen. vilka elakingar. Säger man en tid då man ska ses så ska man vara där då! Jag fick vänta ända till halv 7 på att dom skulle komma.


Även fast jag fick vänta så hade vi kul när dom väl hade kommit. Själv klart var det jag som van bowlingen. ;) jag van fasten Puff hade stacketet uppe, om hon inte hde haft dom uppe skulle hon nog ha förlorat stort, men nu kom hon på tredje plats.

Det är bevisat, jag har fått både mammas och pappas spelar talang vad gäller bowling (båda har/ håller på med bowling), medans Puff har inte fått nån av deras tallanger. hihi  


// PIFF

Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards