Alla inlägg den 9 september 2012

Av livetsompiffopuff - 9 september 2012 11:42

HEJ!

Oj vad jag har blivit dålig på att blogga på senaste tiden. förlåt för det! Jag får försöka bättra mig.


i fredags träffade jag alva och hennes kille. Trevligt att äntligen få träffa honom. Har bara sagt hej å så förut.
När hennes kille hade åkt hem följde hon med hem till mig, och "lånade" Puffs långboard. det gick faktiskt bättre än vad jag trode att åka. Vi ramlade bara 3 gånger sammanlagt på en halvtime.   Men när Alva ramlade och skrapade upp knätt så gav vi upp och åkte hem till henne ist.


På kvälen åkte vi till Fredags caffet där hon bode. Shit vad de var lätlurade där. Vi lyckades lura i dom som var där att vi var ett par och dessutom kusiner. hihiih  


Igår var det kulturnatten och jag gick med alva. först gick vi bara runt å kollade, men sen runt typ 6 så mötte vi upp några från hennes gamla klass. En av hennes kompisar (jultomten) följde med mig och alva till biotopia för att bli zombiemålade. Eller okej, det var bara Alva som målade sig. oj, oj, oj vad hon vart läskig ;) sedan gick vi och kollade på eldshowen där en av hennes kompisar skulle vara med och vifta med pinnar som bran.


Imorse när jag kollade i min väska som jag hade igår såg jag att godiset som jultomten köpte igår låg kvar där. Ska man spara godiset utfall att man skulle stöta på honom eller ska man äta upp det??   


// PIFF




Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards