Alla inlägg den 23 september 2012

Av livetsompiffopuff - 23 september 2012 17:07

Någon som vill köpa damråttor??

Fakta: De är lätt sköttliga, behöver inte matats och de trivs bäst på ställen där det är lite små mörkt och svårt att komma åt med damsuggaren. T.ex under sängen.

Pris: 10 kr styck eller 3 för 50 kr


Jaha, då har man varit duktig och städdat rumet.   Jag kan säga att det värkligen behövdes göras. Vet inte hur många damråtor jag fan, men det väldigt många. så om det är någon som vill köpa så är det bara att säga till   


// PIFF








Av livetsompiffopuff - 23 september 2012 11:24

Hej svejs!
Puff och hennes kille sebastian har tydligen fått för sig att de ska hitta en kille åt mig. Deras plan för att göra det är att sätta upp lappar på stan där det typ står: Är du intereserad att dejta den här tjejen? (Bild på mig) ring då det här numret och så ska dom hålla förhör med dom som hör av sig. Om det är någon som de tycker skulle passa mig så ska jag tydligen få gå på dejt med honom.

Hoppas värkligen att de inte genomför detta. Skulle bli så PINSAMT!!! fult med bilder på mig lite över allt...  Folk kommer nog tro att jag är desperat ellr nåt. USCH ja.  


Hej! hur träffades ni??

Min syster satte upp lappar i hela stan där hon frågade om det var någon som ville dejta mig....


// PIFF

Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards