Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

hur kan man glömma bort sin egen tvillingsyster? :O

Av livetsompiffopuff - 9 mars 2013 21:57

idag var det tredje gången på en månad som puff glömde bort mig.

första gången var i början av februari, hon hade lovat att vi skulle gå på beatuful creatur (stavning). Men några dagar innan den började gå fick jag reda på att hon skulle gå på den med sin kille, och att jag skulle få följa med. dom sa att dom skulle gå antingen på fredan eller lördagen. Men dom hörde inte av sig, utan glömde bort att jag skulle med.


Andra gången var föra veckan nån gång. jag hade igentligen lovat min kompis att hjälpa henne med matten, men sen så lyckades puff på något sätt övertala mig att vi skulle göra något, men när jag väl kom till stan så hade hon redan åkt hem och glömt bort att vi skulle hitta på något.


Och tradje gången var idag. Puff hade lovat att jag skulle få följa med henne, sebastian och sebastians sysater på röjar Ralf, men självklart hör dom inte ens av sig till mig och säger att det var idag vi skulle gå.


Jag är bara så himmla less på henne. Hur kan man glömma bort siin egen tvilling syster?   


//PIFF

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsompiffopuff - 23 april 2013 22:34

Förlåt för dålig uppdatering. Det har varit så mycket i skolan så jag har varken haft tid eller ork att skriva nått.    Ett tag där fick jag ett riktigt sykbrytt,  Jag slängde böckerna i vägen och ville hoppa av skolan. Jag har två prov den här ...

Av livetsompiffopuff - 25 mars 2013 21:35

1. Man blir ledare i landet. 2. Man förbjuder vodka. 3. Man tar bort alla vindruveplantarge och börjar odla majs ist 4. Man är hatad av alla i landet.   detta fick jag lära mig på ryskan idag ^^ det var tydligen en rysk ledare som hade gjor...

Av livetsompiffopuff - 24 mars 2013 11:13

Varför kan dom inte ha samma regler för puff, mig och vår lillasyster? Idag ska hon få en mobil, en superbra, ny mobil. Och hon är bara elva. Puff och jag fick inte en telefon fören vi skulle börja högstadiet och då fick vi en tegelsten. Hon komem...

Av livetsompiffopuff - 16 mars 2013 10:14

Förlåt att jag varit dålig på att blogga på senaste tiden Har haft så mycket annat i huvudet. Prov, prov, och killproblem. "L" och jag har bråkat så mycket på senare tid, och nu sista gången vi bråkade tror jag att jag sa något som gjorde att ha...

Av livetsompiffopuff - 6 mars 2013 20:35

Mitt favorit ämne måste nog vara Ryska. Läraren är underbar, lektionerna är roliga och ryska gruppen super snälla. Man kan vara på dåligt humör hella dagen, men efter att man har haft rysak går man därifrån med ett leende.    Jag älskar det värk...

Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards