Alla inlägg den 5 september 2012

Av livetsompiffopuff - 5 september 2012 19:48

HEEEJ!

Förlåt för att jag inte skrivit på länge. Men jag har inte haft tid/ ork för att blogga. 

Jag skrev ett inläg tidigare idag, men när jag skulle spara så dog mitt internet och altt försvan.   Jag skulle ha fixat ett nytt inläg, men var tvungen att åka till Ryskan och kom hem för en liten stund sen.


Vad har jag gjort dom sensate dagarna då?

I måndags var jag i skolan från 10.00 till 14.30 och sen hade jag en 2 timmmars håla där jag gjorde några läxor, och sen bar det iväg till katte för att ha ryska.  Det var faktiskt lite små läskigt. När jag  kom så hade jag ingen anning omi vilken sal som jag skullle vara i. Receptionen var stängd och det var helt dött i koredoren.    Men tillslut så hittade jag en lärare som viste vart ryskan skulle vara och visade vägen.

Ryskan slutade kl 7, så jag kom inte hem fören 8 då det tar en timme att åka buss. :( och då var det bara att bytta om, packa och sedan sticka iväg för att tränna.


I tisdags var jag så trött att jag höl på att missa bussen på morgonen. Men som tur var gick Puff upp för att gå på toa (hon börjar mycket senare än mig, och behöver inte gå upp fören jag åkt) och väkte mig tio min innan bussen skulle gå. Det var bara att slänga på mig lite klädder och springa iväg till bussen.

Efter skolan tog Puff och jag å kidnappade en kompis från hennes kille så att hon skulle kunna köpa underkläder utan att han skulle behöva följa med. Jag hittade en lila BH för 50 kl och en bekinos för 30 kr. Vilket superpris!!   


hejdå, eller paka som man säger på ryska (jag har ingen anning om hur det stavas eftersom ryskarna har ett sånt mysko alfabet   )

// PIFF

Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards