Alla inlägg under oktober 2012

Av livetsompiffopuff - 13 oktober 2012 22:11

Hej hej!
Igår hade jag en helt underbar dag! ^^
Först så bjöd "L" mig på kinarestaurang och sen gick vi runt på stan och kollade på skor. När vi tröttnade på det så gick vi för att skaffa Puffs julklapp. och då berättade "L" att han håller på att sticka en halsduk åt mig. Kan ni fatta, han sticker en halsduk, åt mig!! han är värlkligen värdens gulligaste kille.   


När vi hade varit och köpt Puffs julkapp så tog han med mig til nåt spel ställe och lärde mig hur man spelar något zombispel, riktigt kul var det faktiskt.


Senare på eftermidagen så åkte vi hem till honom och då hade han köpt massor med godis och kakor som vi satt och åt medans vi kollade på film.


det här måste nog vara en av de bästa dagarna i mitt liv   


//PIFF

Av livetsompiffopuff - 11 oktober 2012 16:29

HEJ!

Märkte precis att vi har skrivit 100 inlägg här på bloggen, grattis bloggen!   


Imorn har "L" sagt att han sak ta med mig ut på restaurang efter skolan. Det kommer bli så mysigt.   

längtar redan ^^ det är 19 timmar och 19 minuter tills jag slutar och får träffa honom.   

men åhh, vad ska man ha på sig?

jag är en dag äldre än "L" och dessutom längre än honom om jag skulle använda klackskor.

hihi bara för att han är så liten så kommer han att få heta Mini från och med nu!
  

//  PIFF


Av livetsompiffopuff - 10 oktober 2012 13:34

Whoop, Whoop jag är kär!   

Skulle inte tro att det finns någon bättre känsla än att vara kär. Pirret i maggen och leendet på läpparna som finns där hela tiden. Helt underbart. ^^


ågår när jag åkte hem från "L" så höll jag på att missa min hålplats bara för att jag satt och tänkte på honom.   

En liten  dikt (tror jag redan har skrivit den här på bloggen men ändå) :


You know you're in love when you cant fall asleep,

because reality is finally better than your drems.

 

det stämmer värkligen   


// piFF






Av livetsompiffopuff - 9 oktober 2012 14:28

Min mobil dog i går och ladddarena var hemma hos pappa, så jag vart tvungen att ställa en veckarklocka som får en att flyga ut ur sängen när den ringer.   

Och sen så ringde inte ens den imorse.   det var tur att telefonen ringde, skulle nog aldrig lyckats tagit mej upp annars.


En tanke slog mig nu, Plockade jag undan smör och sånt innan jag åkte?   


//PiFF

Av livetsompiffopuff - 8 oktober 2012 20:59

Idag har jag fått reda på att det kanske inte blir någon resa till DK i helgen.    

Jag som verkligen har set fram emot att få träffa henne. Det var så sjukt länge sen som vi sågs. Jag önskar värkligen att hon bode närmare så att vi kunde träffas oftare.


Snyfft,snyfft. Vi får helt enklet ta och boka in en ny helg då Puff och jag kan komma.

Hoppas verkligen att det inte blir allt för länge dit.


Massor med kramar

// PIFF


Av livetsompiffopuff - 7 oktober 2012 11:15

hejsvejs!
Jag kom precis på att det bara är femdagar kvar tills jag åker till min underbara fru DK   

Det kommer bli så himmlans kul, undrar vad vi hittar på för något tokigt dena gång?   


Skulle väldigt gärna vilja åka till henne själv nån gång, åka nån gång utan att Puff följer med. Men det går hon inte med på ;(

DK, har du laddat upp med godis? hur hypriga kommer vi att bli dena gång tror du?   

Jag saknar min kangaroooooo så himlans mycket   


// Piff





Av livetsompiffopuff - 6 oktober 2012 18:50

Idag hade vi match och det gick super bra! :D Vi vann med 12-3  

Efter matchen skulle jag till "M" men när jag kom in till stan så vart det ändrade planer, hans mamma hade fått migrän och han får tydligen inte ha någon kompis hema då   Så det vaar bara att åka hem till pappa. Men när jag kom hem så kom jag på att jag kommer få vara ensam här hela helgen :( Pappa och Anna-Lena är i Linköping hos min stora syster.

Det är så tråkigt att vara ensam hemma, specielt om det är en hel helg :(

Jag hittade en kexchoklad i skafferiet, hoppas jag får äta den och att den inte är till något särskilt tillfälle.

  


Massor med kramar // PIFF

Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards