Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av livetsompiffopuff - 2 oktober 2012 14:44

jag sa tidiagre att jag skulle till "M" idag, men så blir det inte, snyfft.  :( fick precis reda på att han var tvungen att hjälpa sin mamma med något eller nåt sånt.

SKulle varit kul att se honom igen. Men, men vi får väll ses någon annan dag.


föresten säger ni "dörr" eller "durr" när ni t.ex säger Kan du öppna dörren?


// PIFF



Av livetsompiffopuff - 2 oktober 2012 12:06

idag hade jag redovisning, och det gick väl sådär. När vi precis ska ta och börja, så börjar två i min grupp bråka. Usch lite små pinsamt att bara stå där och låtsats som inengting. Sen försvan den ena av dom och vi fick köra köra det som vi kunde köra utan henne. Jajja, vi överlevde iaf.

Nu har man bara en lektion kvar och sen slutar jag. Kuligt, kuligt    Men ska träffa "M" kl fyra. Vad ska man göra fram till dess? har inga läxor jag kan göra och Puff slutar inte fören halv 4, suck.   

jaja, nu börjar min lektion, så hade gott

// PIFf

Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards