Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av livetsompiffopuff - 27 oktober 2012 18:02

Igår var jag hoss Carolina på tjejmiddag. Riktigt kul och trevligt var det!
 Kvällen började med att vi åt tackos. MMMM vad gott det var, var så himla länge sen som jag åt det. Sen satt vi och pratade om allt möjligt, allt ifrån killar till vad en hamster ska och vad den inte ska äta.

Därefter spelade vi ´med andra ord. Och självklart vann mitt lag   

därefer fick vi för oss att vi skulle prova att köra sanning eller konka appen. Måste säga att frågorna var ganska klena och tråkiga, medans konkan var lite roligare.

Men det var bar jag och en till som vågade ta det. Den första som tog det fick i uppgift att lukta på allas fötter och avgöra vem som luktade mest illa. Och jag fick att dom andra i gänget skulle blanda en "drink" till mig. dom fick ta vad dom ville och jag skulle svepa det. USch vad det var äkligt..!

Det var värkligen super duper trevligt och kul!


kram // PIFF



Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards