Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av livetsompiffopuff - 21 oktober 2012 21:50

hej!
idag har man varit hoss Zombie och lärt mig spela delen på björnen sover (björnen sover, björnen sover.. ) på tvärflöjt. Kuligt var det. Jag måste säga att det gick väldigt bra för att var anadra gången jag höll i en tvärflöjt.. flera gånger hörde man faktiskt att det var björnen sover, och inte att det var en död katt som jag ströp...


Kommer bli nervöst att vissa upp det för hennes lärare. Som jag berättade för ganska länge sen så följde jag med zombi till hennes tvärflöjtslektion och det först jag får höra från hennes lärare när jag kommer dit är "du ska lära dig spela tvärflöjt, innan den här terminen är slut så ska du komma in här och spela björnen sover för mig". Vilken läskiglärare :S


// PIFF 


Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards