Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av livetsompiffopuff - 25 oktober 2012 17:50

Varför kan dom inte bara ha samma regler för Mickis som dom hade för Puff och mig?   

Nu är det tredje gången mickis ska få åka till London, och hon är bara 10 år. Vi var 11 när vi fick åka första gången, och då fick vi bara åka för att vi läste en varsin bok på engelska. Första gången Mickis fick åka kunde hon ju inte ens läsa.


Dessuton får hon var uppe så mycket längre på kvällarna än vad vi fick. Vi fick läsa till 9- halv 10 på kvällarna medans Mickis får var uppe så länge+ läsa/lyssna på något.


och när man frågar varför dom inte har samma regler för henne som dom hade för oss så säger dom bara "det fungerar inte så, det är inte så lät att få henne i säng... blablabla"
men det äre viste! när vi är barn vakt är det ju hur lätt som hälst att få henne isäng kl 8.


Jag är så jävla iriterad!! Det är ju bar så himlans orättvist!!!     


Jag önskade mig en hundvalp och jag fick en lilla syater. Varför kunde jag inte bara fått min hundvalp????



// PIFF

    


Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards