Alla inlägg under juli 2012

Av livetsompiffopuff - 15 juli 2012 13:51

You have brains in your head

and feet in yours shoe,

you can steer yourself in any direction you choose!!

                                           - Dr. Seuss

 


Av livetsompiffopuff - 14 juli 2012 22:30

jag har kommit fram till att jag och övertrött inte passar särskilt bra ihop.

ni som känner mig vet hur jag blir...

Rena rama katastrofen. Ja, jag blir en sockerkick- bomb!! Studsig och helt hypper.

Så jag borde nog sova nu...  bomben har exploderat!!

     

// PIFF

Av livetsompiffopuff - 14 juli 2012 15:55

 

(första bilden på mig, och jag bjuder på den ;) //PIFF)

Av livetsompiffopuff - 14 juli 2012 12:15

Finns det något bättre än att vara kär?    

Pirret i magen, glädjen och kännslan av att man kan göra vad man vill. Man är en fågel och flygger dit vingarna bär en... Ibland blir resan bra, ibland blir den dålig. Men känslan man har medans man reser är något av det underbaraste som finns....   


Jag har är kär.   

Jag är kär i ett par skor...  Okej, inte bara ett par utan väldigt många. Jag har blivit kär i alla converse med Dr. Seuss. Kan bara säga att skorna är helt underbara. VILL HA, VILL HA, VILL HA!!!

// PIFF

         


Av livetsompiffopuff - 11 juli 2012 20:45

Hola amigos!

Jag har verkligen fastnat för en låt.

Den är lite små deprimerande. Men jag kan inte sluta trycka på replay

knappen. Jag gillar den, den är fin.

  

// PIFF



Av livetsompiffopuff - 11 juli 2012 12:17

Åland!

nu har man varit på åland med familjen å hälsat å stora syrrorna och deras familjer.

Vi åkte tidigt i måndags och tog 10 båten till åland. Därefter åkte vi till käringsund och hade det trevligt. 

På kvällen körde vi kubb och hade frågesport, kubben van killarna och frågesporten van vi tjejer.

  

igår åkte jag puff och en av storra syrrorna till Mariehamn å hade det trevligt.

sen var det bara att ta båten hem igen...


mm... godis   

// PIFF



Av livetsompiffopuff - 8 juli 2012 20:23

Här har ni min och Jennys ATT GÖRA LISTA:


  • Mummifiera en cykel och sedan cykla runt med den.
  • Campa mitt i Stockholm Centrum
  • Ha piknick på ett tak
  • Köra en låbil/ kartongbil i drivinen på McDonalds
  • Skaffa en GB-Gubbe
  • Beställa en halvt friterad cheesburgare med smör på MCdonalds. CHECK

nu har vi något att göra under sommarn...

  // PIFF

Av livetsompiffopuff - 8 juli 2012 16:38

 hej alla underbara monsterdiggare!

idag har jag haft jätte trevligt. Tog bussen in med JennY Penny och gick sedan på stan och delade på en god salad när vi blev hungriga. Salladen bestod av Pasta, Ost, Skinka, Majs och mer Pasta... mmuumms

  

Jag hittade faktiskt ganska mycket på stan (iaf mycket för att vara mig).

Detta köpte jag:

svart linne, NewYorker

budybutter, Kicks

jeansshorts, Kapphal-barn

  

//PIFF



Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards