Alla inlägg den 8 juli 2012

Av livetsompiffopuff - 8 juli 2012 20:23

Här har ni min och Jennys ATT GÖRA LISTA:


  • Mummifiera en cykel och sedan cykla runt med den.
  • Campa mitt i Stockholm Centrum
  • Ha piknick på ett tak
  • Köra en låbil/ kartongbil i drivinen på McDonalds
  • Skaffa en GB-Gubbe
  • Beställa en halvt friterad cheesburgare med smör på MCdonalds. CHECK

nu har vi något att göra under sommarn...

  // PIFF

Av livetsompiffopuff - 8 juli 2012 16:38

 hej alla underbara monsterdiggare!

idag har jag haft jätte trevligt. Tog bussen in med JennY Penny och gick sedan på stan och delade på en god salad när vi blev hungriga. Salladen bestod av Pasta, Ost, Skinka, Majs och mer Pasta... mmuumms

  

Jag hittade faktiskt ganska mycket på stan (iaf mycket för att vara mig).

Detta köpte jag:

svart linne, NewYorker

budybutter, Kicks

jeansshorts, Kapphal-barn

  

//PIFF



Av livetsompiffopuff - 8 juli 2012 12:21

Igår var jag å Piff Annkies slavar. vi kom hem till henne på förmiddagen för att hjälpa henne med att städa hennes förråd. när vi var klara med det, tog vi lunch. Då satte vi oss på hennes balkong och grillade korv. Till efterätt åt vi hallonpaj å vaniljsås. Det såg ut som en "sårskorpa", men gott var det iallafall.

   efter lunchen körde vi ner till sopptippen för att dumpa 2 tv apparater. dom var väldigt tunga. Men med gemensamma krafter lyckades vi till slut få ut dom  ur bilen å in i en kontejner. När det var klart åkte vi vidare mot blommsteraffären för att  handla blommor till hennes balkong. Men vi kom aldrig så långt. Eftersom vi fastnade i några roligare affärer, som t.ex rusta och Ö & B, och i affärerna fick jag och Piff vara Annkies bärkassar.När vi kom tillbaka till hennes lägenhet hade vi köpt allt möjligt för utom blommor till hennes balkong.

   Under hella dagen så gich Annkie å kallade oss för hennes slavar. När hon ville att vi skulle göra nått så roppade hon slav 1 eller slav 2, å så var det bara å göra det. Vist låter det som en jätte jobbig dag? Men det var de inte, grilla korv på balkongen å fungera som bärkassar e inte särskilt jobbit, och dessutom så fick vi betallt för det. 250 kr rikare blev vi efter en jätte jobbig dag                                                    
   

                                                  
          /Puff


Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards