Alla inlägg under juli 2012

Av livetsompiffopuff - 22 juli 2012 12:31

Vad ska man göra idag då?

Jag har ingen anning. Skulle behöva åka ner på stan och köpa nya linnen, men vet inte om jag årkar det.

bussen går så sällan på söndagar, det är inte klokt!! om jag hade min skatebord här skulle jag kunna åka när jag vill, hur långt kan det ta? 30 min kanske? elr det kanske skulle gå fortare, det är ju trots allt nästan bara nerför.

Jaja, får fiffelura ut något.   

Några förslag på vad jag ska göra idag?

// PIFF

Av livetsompiffopuff - 21 juli 2012 16:30

hej alla glada solstrålar!

Jag har börjat undra om det här värkligen är våran blogg, eller om det bara är min. Sedan vi startade bloggen har Puff bara gjort 3 inlägg.   Och det var ändå hennes idé att vi skulle starta bloggen tillsammans.

Men det är nog tur att vi båda driver den, om hon hade en egen blogg skulle det troligen aldrig bli några inlägg. Så jag säger det rakt ut: PUFF DU MÅSTE BLI BÄTTRE!!!


// PIFF  



Av livetsompiffopuff - 21 juli 2012 14:45

hej svejs!

jag tycker inte om att bli lurad. Puff och Sebastian lurade mig imorse. Vi skulle åka och äta lunch, men jag viste inte när dom skulle komma. När jag frågade när dom skulle komma så svarade dom att de var på väg... de skulle komma om 5 min. Ush vad jag fick panik eftersom jag fortfarande gick runt med pyjamas och behövde dusha.   

så jag hoppade in i dushen och det var nog det snabbaste jag har dushat!

När jag sedan gick ut så var dom inte där, jag fick stå och vänta i 40 min. Det var inte kul!!!   


Efter att vi sedan ätit på Max, så köpte sebastian efterrätt åt oss. Glass med chokladsås, Mmmm. Eftersom man INTE kan äta glass utan att blanda den så gjorde Puff och jag det. Men puffs glass fastnade på skeden och gick inte ätt ta bort. Hon fick äta mjukglassen på pinne   HIHI rätt åt henne!

//PIFF


Av livetsompiffopuff - 20 juli 2012 18:42

choklad till middag, mumms...

finns det något godare än choklad?? Hittade en chokladkaka i kylskåpet, mmm marabou med jordgubb. Och den får bli min middag.  Jag orkar inte laga någon "riktig" mat.

Piff förlåt att jag äter upp din choklad, men du lämnade mig ensam här hemma... så vi är väl kvit nu? men jag älskar dig ändå   // PIFF


Av livetsompiffopuff - 20 juli 2012 17:14

hej igen!

 ush, sitter helt ensam hemma och bara väntar på att något roligt ska dycka upp. Puff är hos sebastian och det är ingen annan hemma. Dom kommer hem tidigast imorgon. Puff och sebastian dumpade mig efter att vi hade åkt å drickit lyxshacke (stavning) på max.  Vilka elakingar  

Finns det någon där ute?? Känner mig så ensam när jag sitter på mitt rum och ugglar.    

// PIFF

Av livetsompiffopuff - 20 juli 2012 16:34

Hej alla hjärndöda zombis ute i sommarregnet!

Igår hade Puff och jag en jätte trevlig tjejdag med segway, fika och bad. Helt klart supper trevligt och roligt. Superkul att sussa fram bland alla smågator på en segway, kan helt klart tänka mig att göra om det.   

(bilderna från igår kommer komma upp senare)

// PIFF


Av livetsompiffopuff - 18 juli 2012 18:27

Förlåt för att vi inte har skrivit på länge!

Puff och jag har varit hos vår mormor och på Tomtit. Hos momor rensade gång-platorna och Puff klippte henne...

PEngar, Pengar Pengar....    


Gud vad kul vi hade det på tomtits!! först gick vi runt å kollade på allt.

Det var synd att deras nya utstälning body world inte öppnar fören på fredag, skulle faktisk varit ganska interesant att se de floda kropparna som folk har donerat till utstälningen.

Efter att ha kollat på allt utomhus gick vi ut.

Om ni har varit där någon gång så vet ni att det finns en fontän som man kan gå in i.

Det var så sjukt kul när puff gick in i den. Först "råkade" jag skvätta vatten på henne. Hon sprang för att komma undan, men sprang in i stolpen med huvudet samtidigt som hon halkade och trillade ner i vattnet.

HAHAHA   

Önskar värkligen att jag hade fångat det på film!!!


 

jag i fontännen

// PIFF

  


Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards