Alla inlägg den 3 januari 2013

Av livetsompiffopuff - 3 januari 2013 21:15

Förlåt att jag inte har skrivit på länge.

Har lixom inte varit hemma.


Nästan hella lovet har jag varit i dalarna tillsammans med "L" i hans sommarstuga.  Jätte myssigt har dte varit. 

Vi tog tåget upp och åkte sedan vidsare till stuggan där vi var för det mästa. Men en dag tog vi och hyrde snowboard och försökte lära oss. Lite pinsamt i början var det allt. Vi åkte några meter ramlade, reste oss upp och åkte några meter till occh ramlade igen. hehhe, det tog bara typ en och en halv timme för oss att åka upp och ner i backen 5 gånger.  

Efter att ha åkt typ 6 timar nonstop, kunde vi klara av att åka ner för hela backen utan att ramla. :D


Dagen efter hade vi så ont i kroppen att vi knappt kunde ta oss ut ur sängen. Men, men kul var det iaf  att åka snowboard.


usch och fy, jag har åkt på en riktig förkylning. >vill inte, inte nu när jag ska till london imorn. Det kommer bli så kul. Älskar London! Älskar ioför sig hela england!   


// PIFF



Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards