Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av livetsompiffopuff - 24 augusti 2012 21:54

hej!

Idag har jag träffat Alva. Måste säga att det var länge sen, nästan för länge sen som vi sågs. Hon hade skaffat kille och jag kännde mig väldigt utanföör när både Puff och hon pratade om sina killar (och det gjorde dom väldigt mycket).  

hmmm... får väl se till att skaffa mig en så att jag sliper känna mig utanför   

När jag åkte hem sen så träffade jag på min kusin på bussen. Kom på att hon blir precis likadan som mig när hon är övertrött. hiihi, men kul blev det. ^^ vi kom fram till att det märks att vi är kusiner eftersom vi båda har exakt samma humor och blir precis lika dana när vi är övertrötta.

Dessutom drack hon Red Bull tror ni att det hjälpte något?? Näää, inte direkt. Hon blev bara mer hyper än vad hon redan var. Hihi hon blev lika hyper som jag kan bli ibland...

Hihiihi, undrar om de på bussen blev trötta på oss??     

Sov sött och dröm om alla småkryp ni mött // PIFF

Av livetsompiffopuff - 24 augusti 2012 13:02

Det var så skönt att vakna imorse och inse att det inte var någon skola idag.  Vi var lediga idag eftersom det är ettornas dag idag, då alla ettor leker lekar och lär känna varandra i klassen. Alla andra (tvåor och treor) är lediga idag. Whoohoo! så skönt!

Borde egentligen börja på svenska uppsatsen, (som ska handla om sitt bästa minne från i sommarlovet) och börja med debatten vi ska ha nästa vecka. Men jag orkar inte. Så det får väl bara bli en slappar dag idag.   

// PIFF


Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards