Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av livetsompiffopuff - 3 augusti 2012 18:16

Jag har tråkigt! vad kan man göra en dag som denna? ingen anning.

Eftersom jag inte fick följa med när puff skulle handla födelsedagspressent till mig så var det bara att åka hem och tråka. Dessutom har jag ingen anning om vad jag ska ge henne i pressent. Antingen så får jag hitta något i Danmark när vi är där, annars får det väl bli något godis elr nåt ;)

jag vet iaf vad jag ska ge henne i julklapp. Bra där!  Jag har en julklapp, men ingen pressent.

några förslag på vad jag kan ge henne?

// PIFF

Av livetsompiffopuff - 3 augusti 2012 16:16

Hej svejs!
Det var ett tag sen som jag skrev. Förlåt för det!


I onsdags var jag, puff, Sebastian, Polat, Daniel och DK på gröna lund. Superkul värkligen!   

Men nästa gång ska vi nog åka dit lite tidigare så att man hinner åka lite mer. Allting gick superbra tills vi skulle ta spårvangnen till stationen. Den första som kom var propfull så vi fick inte plats. När nästa kom försökte vi trycka oss på den, men blev avknuffade. och så fortsate det ända tills det hade kommit fem stycken spårvangnar.  När den femte kom, fick vi lite panik, om vi inte skulle komma på så skulle vi misssa sista tåget å inte kommit hem.    

Men som tur var så fick vi plats. Pjuuu!!! vilken tur!!!  jag som skulle jobba på tordagen(vara barnvakt åt mina kusiner) .

ush o fy vi kom hem kl 1 på natten å jag årkade inte gå upp dan efter(torsdags morgon). Stälde tre väckarklockor men somnade om ändå, men som tur var han jag med bussen.

skälvklart måste något hända, det går inte att undvika såna saker när man är med mig o puff.

kram // PIFF


Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards