Alla inlägg den 20 februari 2013

Av livetsompiffopuff - 20 februari 2013 16:06

Hej!
Idag har Puff och jag varit i enköpnng med mormor ooch haft det trevligt.

Vi tog bussen i morse och sen hämtade mormor upp oss på stationen. Vi åkte till Nightmare outlet och där hittade jag direkt en jacka som som jag värkligen tyckte om. Dessutom passar den ass bra ihop med mina rosa överdragsbyxor som jag fick igår. Jag kommer se så bra ut nästa gång jag åker skidor eller leker i snön.   


Sen åkte vi och åt på en thairestauran, men tuvär kunde jag inte äta särskilt  mycket då det var jordnötter i nästan alla rätter.   och därefter strosade vi  runt på stan och sen gick vi och fikade på ett jätte gulligt kaffé. Derass hallonpaj måste ha varit en av de apsolut godaste pajer jag ätit!   


 


//PIFF

Presentation


hej!
Vi som driver bloggen heter piff och puff. på fritiden tycker vi om att spela innebandy, åka skateboard och läsa böcker, man skulle kunna säg att vi har ett eget bibliotek (285 st + en flyttkartong ute på vinden).

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards